BRUCE

Den 7 juni då smäller det, jag och Anna ska nämligen gå och se Bruce "the boss" Springsteens koncert i Stockholm. Vi längtar så att vi nästan spricker och förhoppningsvis fungerar det som en bra motivation till att skriva c-uppsatsen... Det gjorde hela min vecka i alla fall :)


Nu sitter jag på jobbet, har haft fullt upp hela em och först nu kunde jag sätta mig ner och vila lite..Puuuh.


Imorgon är det återigen skola som hägrar, vi ska också ha handledning. Vilket kommer att bli intressant...


Bild från Gävle: Min söta lill-kusin Louise

Enjoy våren!


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter jätteskoj med Brucan, jag tror att du också får ta med pappa...Lycka till med uppsatsen!

2009-05-06 @ 23:34:44
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/
Postat av: Bernike

Men vad roligt!!!

Du får visa foton för Gurra sedan. han ÄLSKAR "Born in the USA".

2009-05-07 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0