Dinner in the sun

De senaste dagarna har verkligen flugit förbi, tiden går alldeles för fort här ner. Snart är det dags att åka hem, usch. Försöker verkligen att ta vara på tiden som är kvar och att passa på att njuta av värmen. Idag efter skolan gick jag ner på en väldigt lite strand nära där vi bor, den var väldigt fin och vattnet där var helt kristallklart. Det blev till och med ett dopp! I kväll har vi tänkt oss en picnic nere vid vattnet. Ska i väg och handla lite gott nu, men jag tar med kameran så det kanske kommer en bild eller två i morgon.
Xox

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag drömmer mig till stranden varje morgon när jag kollar på "en plats i solen" idag är jag på Barbados!

NJUT!!

Kram

2009-11-10 @ 08:28:14
Postat av: mamma

Väntar på bilder...

kram

2009-11-12 @ 08:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0