Recap

Det var meningen att det skulle ha varit en text till den förra bilden, men den ville tydligen inte komma med. Har ju lovat att lägga upp lite bilder så här kommer några från veckan som gått!
I tisdags så hade jag och Linn picnic vid stranden, det blev cesarsallad, vin, kex, melon, päron och lite chips. Efter en stund kom Sara och joinade.

På torsdagskvällen var det dags för auktion på skolan. De som ville fick ställa upp med olika talanger och sedan fick publiken bjuda på dem, pengarna som kom in gick till välgörenhet. Det högsta budet som kom in var på 1300 AUD, ca 9000 sek, och var ett nytt rekord på skolan. Efteråt gick vi ner till Manly och festade vidare.
Det var Teenage Mutant Ninja Turtles som fick det högsta budet!
Vi valde att bara titta på!
Själv hade jag nya skor på mig och man kan ju säga att de skavde lite. Här i Australien ger dem dig då plåster som matchar skorna ;)

I fredags hade jag och Linn styrt upp en picnic igen, fast med lite fler gäster :) Blev en mycket trevlig kväll där alla fick B.Y.O. Slutligen hamnade vi på Shore club och dansade hela natten!

Lördagen blev väldigt lugn med sol och bad och sen the Holiday och Ben & Jerry's på kvällen. En riktig tjejkväll, kan verkligen rekommendera the holiday om man vill ha lite ögongodis att titta på.

Igår var jag uppe med tuppen och pluggade i ett par timmar. Sen hade Linn och jag fått för oss att vi skulle hyra cyklar och cykla till en ny strand. Men det var för dyrt, får bli en annan gång. Istället så valde vi att gå upp till Nationalparken, när vi började gå så insåg vi att det kanske inte var en sådan bra ide då det var över 30 grader varmt ute, men sagt och gjort så vandrade vi upp. När vi kom ner igen så blev det ett svalkande dopp i havet! Det är så underbart att bo vid ett varmt och skönt hav.
Hope you enjoyed!

Kommentarer
Postat av: Malena

Blir inte alls avundsjuk när jag ser bilderna;) ser och låter verkligen helt underbart..

Saknar er, Puss

2009-11-16 @ 09:02:31
Postat av: Mamma

Tack för det! Gillar att få lite bilder att vila ögonen på!

Kram

2009-11-16 @ 09:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0