Just a smalltown girl

I ondsdags hade vi som sagt vå r första exam, och som Åsa skulle ha sagt så tror jag på succé! Vi hade tentan på kvällen och blev klara vid 20, då gick jag hem en sväng till Linn för att fira med lite ost och kex. I går var vi flitiga studenter och satt i biblioteket hela dagen. Var dock tvungen att gå hem vid 16 pga huvudvärk och när jag kommer hem och har tänkt att jag ska sova lite då är det någon som står och hamrar non stop i typ en halvtimme. Hjälpte det min huvudvärk, nä jag skulle inte tro det. Men när Pia & Emma kom hem och vi gjorde lite mat så släppte det! Sen blev det lite utgång, vi stod och dansade hela kvällen så att svetten rann av oss :)
I kväll blir det nog lite Oktoberfest i Tysk anda!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla sätt för workout är bra och att dansa är nog det absolut roligaste!!

Kram Mamma

Längtar efter DIG!

2009-11-06 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0