Going up

Nu börjar allt ordna upp sig. Har hittat boende när vi inte längre får bo kvar i lägenheten här i Manly. Har hittat ett bra sätt att skicka hem alla överflödiga grejor på, som inte kostar en förmögenhet och det verkar som att jag kommer att ha ett jobb när jag kommer tillbaka till Sverige. Måste ju tjäna ihop lite pengar så jag kan betala av mitt 'pappalån'. Det enda som inte är riktigt klar är ju var jag ska bo när jag kommer hem, men tror stenhårt på att det kommer att lösa sig! Nu har vi ca två veckor kvar i skolan och efter ytterligare någon vecka har jag min sista exam och den 19 december lämnar vi Australien för denna gången. Jag har en känsla av att jag kommer att åka tillbaka dock! När vi lämnar Australien åker vi direkt till Thailand för tre veckor av de tre S:n. (För er om inte är turismare innebär det Sea, Sun, Sand). Landar i Danmark den 12 januari och planen är då att kasta mig på första bästa flyg mot Stockholm och Arlanda. Så om någon känner sig manad att hämta mig vore jag väldigt tacksam :) Hade tänkt lägga upp lite bilder men den ikonen som man gör det med har försvunnit på min dator. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va bra att de känns bättre. Vi har alla våra down hills...! Även om man befinner sig i paradiset. Jag skulle iaf behöva en Carro här i sthlm just nu, kan lova att du hade slagit mig i huvudet och sagt "Jennifer, vafan håller du på med!" :) Med kärlek såklart...! 12 januari, en fika på nya starbucks på arlanda då kanske! ;)Kan du berätta om dina äventyr...jag e nyfiken som få! Du kommer längta tillbaka nåt galet mkt, så njut av sista tiden! (Jag har fortfarande inte kommit hem från Hawaii, va påväg att sätta mig på ett flyg häromdagen.) Puss&Kram

2009-11-24 @ 17:19:41
URL: http://justflyaway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det passar damen alldeles utmärkt! Bara hör av dig när du rör dig ner mot vår huvudstad! I´ll be waiting! :) Men ännu har du tid kvar i paradiset! NJUT! Kram

2009-11-25 @ 20:19:12
URL: http://justflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0