Thailand

Nu har vi bokat hotell för de 10 första dagarna i Thailand. Vi flyger från Sydney till Bangkok den 19 december och bor där i 3 nätter innan vi åker vidare till Ko Samui för att fira jul, sedan blir det en tur ner till Krabi. Den 29 december åker Cecilia tillbaka till Sverige och jag, pia och emma har inte bestämt vad vi ska göra. Funderar på Malaysia, ser ju ut som att det ligger rätt nära i alla fall om man tittar på kartan:) Är det någon som har varit där som har nått bra förslag??
Nu sitter jag i skolan och pluggar har min första midterm exam på onsdag ju. Annars händer det inte så mkt för tillfället.

Papegojblommor växer lite överallt och man ser Kakaduor lite varstans. Onödigt vetande!

Kommentarer
Postat av: Malena

Gud så härligt med thailand till julen, önskar jag kunde komma ner till er...

saknar er



Puss

2009-11-02 @ 08:41:27
Postat av: Jennifer

Malaysia e fint, men lite dyrare än thailand! tror ni kan få detsamma i thailand som i malaysia! :) Perhentian island va ju dock väldigt, väldigt fint! Puss

2009-11-02 @ 11:25:59
URL: http://justflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0