Tapas, studies, wine

Hmm, de senaste dagarna har varit rätt lugna och händelselösa. Har haft väldigt mycket att göra i skolan, vi har våra midterm exams denna och nästa vecka. Jag har iof bara en midterm så jag ska inte klaga. Men å andra sidan flera rapporter som ska vara klara till veckan. I fredags satt jag och Linn från 8 till 18 och skrev. På kvällen hade vi gjort oss förtjänta av lite god mat(tapas) och lite vin. Kvällen slutade med en spontan utgång och blev en väldigt rolig kväll. Lördagen var inte lika rolig, var väl en aning bakis och mitt huvud ville inte riktigt hänga med i svängarna. Men jag hade bestämt att jag skulle åka till ett köpcentrum och kolla om det fanns någon barnvagn till Fredrik och Karro. Seg som jag är förklarar jag ju inte att det inte var jag som skulle ha den utan bara pratar på, så när damen i affären frågar "when are you due" står jag som ett frågetecken innan jag kopplar att hon frågar när jag ska föda...jaja så kan det gå. Tyvärr så hade de inte den vagn som de ville ha.
På eftermiddagen kom Linn förbi och vi fortsatte vår rapport, gick lite långsammare än vad det gjort på fredagen, Men vi är nästan helt klara så idag hinner vi med en sväng ner på stranden!
Kisses

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var ju tur att hon frågade "when are you due" och inte nåt iform med "sjätte månaden?" hahaha! :) Hade hon kanske riskerat en rak höger...! Det går framåt i mina planer i storstaden så de kan nog mkt väl finnas boende till dig när du letar dig hitåt!! Lycka till på alla exams och rapporter! Puss

2009-11-01 @ 13:11:14
URL: http://justflyaway.blogg.se/
Postat av: AF

Lyx med strandhäng sådär bara efter pluggandet!!

2009-11-01 @ 22:55:44
URL: http://actingfoolish.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jupp :) Där snackar vi special-effekter. Allt bra hemma, snurrar på som vanligt. Enda nyheten är väll att ja numera är pojkvänslös! Cykeln tar jag väl hand om, vi är ute och rullar flera gånger i veckan! :)



Sola lite åt mej med tack! Kan behövas!

KISSES!!!

2009-11-01 @ 23:02:57
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-01 @ 23:03:18
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0