The calm before the storm

Ok, stormen har visserligen redan anlänt till Manly. De två senaste dagarna har det blåst och regnat så mycket att Helsingborg bleknar i jämförelse.  Då det är tråkigt väder kan man ju lika gärna plugga...med andra ord har den senaste veckan varit mycket lugn. Om man bortser från två vinkvällar:)
Har inte så mycket mer att skriva om så jag lägger upp några bilder på vår lägenhet.
Mitt och Cecilias rum precis när vi flyttat in, innan vi hann vara på IKEA:) Sängen med den rutiga filten är min.
Emma och Pias rum efter vi varit på IKEA och köpt matchande laka - AKA- de billigaste!
Vårt vackra kök

PS. Till Pappa,
Så här ser en bedbug ut:
Dessa små djur är ca 4mm långa och 2,5mm breda. De livnär sig på vårt blod och det ska tydligen klia väldigt mycket om de biter.

Kommentarer
Postat av: Pappa

OK, nu vet jag hur de ser ut. Men hos oss var det tydligen myggor for nar jag var i Bosnien har dom atit pa mamma.

Lycka till med studierna, kram pappa

2009-10-09 @ 19:36:31
Postat av: Mormor

Det ser precis ut som vägglöss.Tag inte med några till Sverige.

Kram från mormor o morfar.

2009-10-10 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0