Whitsundays

Sen vi kom hem från Byron har skolan ockuperat all vår tid, har hunnit med att skriva färdigt en uppsats på 30 sidor och hållit en muntlig presentation på 1,5 timme, så lite studier blir det här också ;) Men jag säger som pappa, just nu går jag mer i livet skola! Nu börjar det återigen bli dags för lite semester, denna gång bär det av till Whitsundays. Vi ska vara borta i 5 dagar och tre av den´m kommer att tillbringas på en katamaran och segla runt bland öarna. Tyvärr har jag blivit förkyld så det kommer inte att bli någon dykning för mig´, men snorkling kommer det garanterat att bli!
Kommer inte att ha med mig datorn nu i helgen så det får bli en uppdatering när vi kommer hem igen!
See you
Här är ett litet smakprov på hur det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Malena

Gud vilken bild, får drömma mig bort...

hoppas ni får de lika underbart som de ser ut



Saknar er, hälsa alla



pusspuss

2009-10-22 @ 08:47:39
Postat av: Mamma

Det får lov att bli Australien för mig också!!!Ser helt ljuvligt ut.

Kramar i massor

2009-10-22 @ 16:47:46
Postat av: Jennifer

Vi kan ju säga såhär...budgeten sprack och efter att jag spelat harpan för många gånger på datorn så blev min rastlösa själ ängslig och ville leta sig efter nya utmaningar. Kort o koncist...praktiken sög. Nu hoppas jag på jobb...vi får se vad som händer, men jag känner mig mer hemma i huvudstaden än någonsin! :) Hälsa solen och surfarna från mig, (o tjejerna såklart)!! Puss

2009-10-27 @ 15:30:51
URL: http://justflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0