Dry spell

Hmm, nu var det bra längesen jag bloggade, vilket kan bero på att det inte händer så himla mycket just nu. Var i och för sig i Åhus med Pia i helgen. Det var väldigt trevligt! Annars är det mest plugg och jobb som gäller, och träning. Här satsas på beach 2012!!
Idag ska jag åka till IKEA och handla ett köksbord och kanske lite lite pill :) När allting har kommit upp ska jag knäppa lite bilder och visa hur det ser ut här.
Nu är det träning som gäller och sen lunch och shopping på IKEA.
Ikväll blir det tapas med babsen!
Adios

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag trodde det var 2010 till sommaren, men du jobbar alltså långsiktigt!! Det har jag aldrig varit bra på...

Puss

2010-02-11 @ 20:10:12
Postat av: Cajsa

Vaddå..."inte händer någo. Bara plugg"? Jag trodde det var just det som hände när man studerade!!

Kram

2010-02-12 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0