Baby Love

Har åkt vidare till Stockholm för att träffa mer släkt och vänner. Igår bjöd min bror och hans bror på middag i deras lägenhet. Till förrätt blev det skagenröra och till varmrätt oxfilé med sallad, beasås och pommes. Jag kommer aldrig att vilja laga mat själv, det är mycket trevligare att åka runt och äta hos folk:)
Idag har jag varit hemma hos mina nya kusiner, och jag är helt såld. De är de sötaste bebisarna någonsin, och jag är inte alls partisk!?
Alexander
Andrea
Nu sitter jag hemma hos min kära faster och har precis fått ett glas vin!
Kisses

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är också helt såld på dom två små!! Hälsa alla som du matfriar hos!

Kram

2010-01-15 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0