Flying Home

Om ca 24h är vi åter på Svensk mark, börjar längta väldigt mycket nu. Efter vad vet jag dock inte riktigt och när jag väl är hemma kommer jag nog bara längta bort igen.
Nu är vi i Bangkok och ska idag se till att shoppa det sista, skulle ha shoppat igår men vi vaknade inte förrän halv tre och hade årets värsta bakfylla och årets första ska tilläggas. Dessa tre veckor i Thailand har varit helt alkoholfria förutom i lördags, så vi är väldigt stolta över oss själva! Ingen trodde att vi skulle klara det, men det gjorde vi!
Här kommer lite blandade bilder...
Vi ses i Sverige

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som du inte gjort annat än ridit elefant...

Ses snart!!

Puss

2010-01-11 @ 17:23:11
Postat av: Bernike

Att rida en elefant är väl inget om man är gammal stalltjej. ;)



Nu är du väl hemma redan antar jag. Du är SÅ välkommen till kylan.

Vi har varmt kaffe om det kan locka. En liten tur på fyrhjulingen kan vi oxå bjuda på. ;)



KRAM. ♥

2010-01-13 @ 11:41:08
URL: http://fulaankungen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0