Note to self

Om det står på en förpackning att du ska testa produkten innan du använder den, för att veta att man inte är allergisk emot den, så rekommenderar jag starkt att man gör det. Jag och mamma färgade våra ögonbryn för ett par dagar sedan och man kan lätt säga att mina inte uppskattade det. Idag fick jag nog av att vara uppsvälld och gå runt med ögonbryn som ser ut som två stora brännmärken och gick därför till sjukhuset. För en gångs skull gick det ganska snabbt och smidigt och läkarna fattade vad som var fel, wow. Så nu är mina bästa vänner betapred, kortison salva och tavegyl.

För övrigt så har jag hittat tillbaka till skåneland och Helsingborg. Bor hemma hos Åsa och tar hand om hennes best - aka Kicki. Skolan har börjat och jag har hunnit jobba två pass. Tillbaka i gamla rutiner helt enkelt.
Kommer förhoppningsvis att flytta till mitt eget nästa vecka, dvs om kontraktet godkänns och "bostadsbidraget" går igenom.

Nu ska jag återgå till jobbet.

Adios


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sorry lilla gumman, men jag är glad att du fått hjälp!

Kram

2010-01-26 @ 21:02:42
Postat av: Pappa

Trakigt med ogonbrynen men jag kan meddela att bidraget har beviljats.



Kram Pappa

2010-01-27 @ 07:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0